Понеділок, 23.04.2018, 15:30 Вітаю Вас Гость | Реєстрація | Вхід |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Березнівська загальноосвітня школа № 2 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кафедра української мови та літературиКафедра української мови та літератури
Окружна школа педагогічної майстерності вчителів – словесників
Тема: «Використання інтерактивних методів навчання для розвитку творчих здібностей школярів на уроках української мови та літератури»
7 грудня 2015 р.
І засідання 7 грудня 2015 р. Тема: Використання інтерактивних методів навчання для розвитку творчих здібностей школярів на уроках української мови та літератури Завантажити весь матеріал можна тут
_____________________________________________________________ Інформація про вчителів української мови та літератури
Інформація про вчителів зарубіжної літератури
Проблемне питання школи «Творча діяльність педагогічного колективу щодо створення сприятливих умов для формування життєвих компетентностей конкурентоспроможного випускника»
Проблемне питання методичного об’єднання вчителів української мови та літератури, зарубіжної літератури «Формування потреби оволодіння сучасними методами оперування знаннями, переорієнтація з пасивних форм навчання на активну творчу працю вчителів в умовах освіти для сталого розвитку» _______________________________________________________________ «Погоджено» « »__________2015р Директор школи _____________
ПЛАН РОБОТИ МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ, ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ НА 2015-2016 н.р.
Березнівська загальноосвітня І-ІІІ ступенів школа №2
МЕТОДИЧНЕ ОБ’ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ, ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
2015-2016н.р.
Дані про вчителів української мови та літератури, зарубіжної літератури Березнівської ЗОШ №2
Дані про нагородження педагогічних працівників Березнівської ЗОШ №2
Інформація про функціонування у закладі гуртків (факультативів, курсів за вибором) з української мови та літератури
І ЗАСІДАННЯ (серпень) Завдання і шляхи їх вирішення у 2015-2016 н.р. ПЛАН Теоретична частина 1. Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення мови та літератури у 2015-2016 н.р. Виступи з української мови та літератури. Дотримання єдиного орфографічного режиму (Доцик Л.В.) загальноосвітніх навчальних закладів з української мови та літератури, світової літератури (Чмут О.О.) Педагогічна дискусія Розвиток творчих здібностей на уроках словесності як засіб формування мовної компетентності знавців рідної мови ім. П.Яцика. Обговорення завдань до шкільної олімпіади та конкурсу (Чмут О.О.) Практична частина учнів (Токарець Н.П.) орієнтованого навчання ( Булка Л .М.) 1.2.Колективне укладання планів -Проведення позакласних заходів -Проведення показових уроків згідно плану роботи методичного об’єднання 2.Завдання на наступне засідання
РЕКОМЕНДАЦІЇ 1.Законспектувати «Методичні рекомендації щодо вивчення укр.мови та літератури у загальноосвітніх навчальних закладах у 2015-2016н.р.» 2.Продовжувати поповнювати методичну базу кабінетів 3.Опрацювати до наступного засідання методичну літературу 4.Колективне укладання планів проведення позакласних заходів з предметів 5.Взаємовідвідувати уроки вчителів-словесників з метою підвищення педагогічної майстерності
ІІ ЗАСІДАННЯ (березень) План Теоретична частина 1. Підвищення рівня ефективності уроків словесності Практична частина 4. Завдання на новий навчальний рік (члени МО) РЕКОМЕНДАЦІЇ 1.Вчителям-словесникам враховувати вимоги до навчальних програм, методичні рекомендації Міністерства освіти і науки України, Рівненського ОІППО,відділу освіти 2.При оформленні записів у класних журналах керуватися інструкцією щодо ведення класного журналу 3.При оцінюванні навчальних досягнень учнів з укр.м та л-ри, зарубіжної л-ри враховувати критерії оцінювання 4. Слідкувати за реалізацією на уроках триєдиної мети 5. Використовувати в навчальному процесі різні типи уроків 6.Чітко вести облік та аналіз рівня навчальних досягнень учнів 7. З метою підвищення інтересу до навчання залучати учнів до виховних заходів, предметних тижнів тощо 8. Опрацювати до наступного засідання рекомендовану методичну літературу ____________________________________________________________ Використання комп’ютерних технологій на уроках Доцик Людмила Василівна, вчитель української мови та літератури
_____________________________________________________________ Література рідного краю. Павло Рачок - співець любові до матері, отчого дому, рідної землі Завантажити конспект уроку з Павлом Рачком
____________________________________________________________
Конспект уроку укр. літ у 5-В класі Підготувала учитель української мови та літератури Булка Людмила Миколаївна УРОК № 39 18.02.2016 ТЕМА. Зірка Мензатюк. «Таємниця козацької шаблі» Пригодницька повість сучасної письменниці. Фантастичне і реальне. Важливість знань про історичне минуле. Твір про справжні людські цінності. Стосунки між дорослими й дітьми МЕТА: розвивати стійкі читацькі інтереси п’ятикласників, їх творчі здібності, уміння аналізувати й порівнювати поведінку героїв, робити висновки; використовуючи матеріали повісті, формувати навички практичного застосування набутих знань із літератури, мови, історії України, народознавства, географії у повсякденному житті; активізувати пізнавальну діяльність учнів; сприяти вихованню національної свідомості, патріотичних почуттів, поваги до героїчного минулого нашого народу. ОБЛАДНАННЯ: ІКТ, мультимедійна презентація книги, відеослайди «Замки України»; шабля, карта України ТИП УРОКУ: урок вивчення нового матеріалу, інтерактивний урок
Форми і методи роботи : аутотренінг для учнів «Самоналаштування» , інтерактивні вправи: «Мікрофон», «Коло думок»; випереджувальні завдання (буклет про життєвий і творчий шлях Зірки Мензатюк, буктрейлер; відеопрезентація «Замки України»
Випереджувальне завдання:
ХІД УРОКУ
І. Оргчастина Учитель. Доброго дня, діти ! Рада вас бачити. На нас сьогодні чекає напружена робота . А налаштуватися на неї нам допоможе аутотренінг.
Створення емоційного настрою. Аутотренінг для учнів «Самоналаштування» - Покладіть руки на парту, заплющте очі та промовляйте за мною : Я зможу сьогодні добре працювати на уроці! Я думаю, замислююсь… Я – особистість творча! Я бажаю всім однокласникам успіхів на сьогоднішньому занятті!
ІІ. Мотивація навчальної діяльності, повідомлення теми і мети Учитель. Сьогодні на уроці ми працюватимемо над повістю Зірки Мензатюк «Таємниця козацької шаблі». У цьому творі дивним чином тісно переплітаються історичні факти і детективні пригоди, минуле і сучасне, реальність і фантазія, добро і зло. Незавжди те, над чим варто задуматися, привертає нашу увагу під час читання художнього твору. Тому сьогодні ми спробуємо зануритися в ті життєві глибини, які для нас приготувала авторка. Зірка Захаріївна стверджує, що література повинна готувати дитину до дорослого життя, допомагати їй пізнати себе, оточуючих людей, світ навколо. Мета (слайдшоу) Завдання. Перед нами стоїть завдання дослідити, що ж ми змогли винести для себе з прочитаної повісті, яку користь отримали від спілкування з книгою. ІІІ. Актуалізація опорних знань
Учитель: полюбляє подорожувати і Зірка Мензатюк. А що ви знаєте про авторку твору « Таємниця козацької шаблі»? 2.Презентація інформаційного буклета про життєвий і творчий шлях Зірки Мензатюк ( випередж. завдання )
ІV. Формування й удосконалення практичних умінь і навичок
V. Систематизація й узагальнення знань, умінь і навичок
1. Бесіда « Характеристика образів Наталки та Антипа» .
Проаналізувати поведінку героїв і зробити виснов |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Copyright MyCorp © 2018![]() |