П`ятниця, 19.10.2018, 00:06
Вітаю Вас Гость | Реєстрація | Вхід

Березнівська загальноосвітня школа № 2

Пошук
Новини школи
Новини школи [139]
Описуються свіжі новини із життя школи
Оголошення [11]
Готуємось до ЗНО [3]
Допомога в підготовці до ЗНО
Меню сайту
Головна » 2017 » Листопад » 21 » Заняття з елементами тренінгу «Здоров’я та фактори позитивного впливу на нього»
15:26
Заняття з елементами тренінгу «Здоров’я та фактори позитивного впливу на нього»

Заняття з елементами тренінгу

«Здоров’я та фактори позитивного

впливу на нього»

Листопад, 2017 р.,

провела психолог школи О.Карповець

 

Мета: дати учасникам тренінгу інформацію про різновиди здоров’я, здоровий спосіб життя та фактори, що сприяють здоров’ю.

 

Орієнтовна тривалість: 1,5 год.

Вік учасників: 14-15 років

Матеріали: магнітна дошка, стікери, журнали, плакати: «Правила роботи в групі», «Фактори, що сприяють здоров’ю», «Шлях здорового способу життя», кольорові «сліди», олівці, клей.

 

План-конспект проведення заняття:

 

  1. Вступне слово психолога (5 хв.)

Психолог нагадує учасникам тренінгу, що таке здоров’я та здоровий спосіб життя, які є навички здорового способу життя, значення здоров’я в житті людини та фактори, які впливають на здоров’я людини.

 

  1. Вправа «Знайомство» (10 хв.)

Мета: створити сприятливу емоційну атмосферу, налаштувати учасників на роботу, сприяти згуртованості колективу.

Психолог:  - Я вам пропоную подивитися на м’яку іграшку, яку я тримаю в руках і сказати, яким чином вона пов’язана з темою нашого заняття? (іграшка-бичок – народна приказка «Здоровий, як бик»). Отож, кожен з вас, дивлячись на іграшку, нехай скаже своє слово-асоціацію до слова «здоров’я», яке ідентифікує самого себе.

 

3. Вправа «Правила» (5 хв.)

Мета: повторити правила роботи в групі, підготувати учасників до роботи.

Психолог звертає увагу присутніх на правилах тренінгового заняття, зачитує їх, а бажаючі учасники розповідають, який зміст вони вкладають в кожне з цих правил.

 

  1. Вправа «Очікування» (10 хв.)

Мета: визначити сподівання та очікування учасників, сформулювати власні цілі щодо заняття.

Учасники на стікерах висловлюють свої сподівання щодо заняття, озвучують їх та прикріплюють на дошці.

 

  1. Інформаційне повідомлення  «Види здоров’я» (5 хв.)

Мета: з’ясувати рівень поінформованості учасників заняття щодо видів здоров’я, способів регуляції кожного з них та гармонійної взаємодоповнюваності.

Психолог акцентує увагу присутніх на чотирьох видах здоров’я: фізичному (фізичний стан організму), соціальному (взаємовідносини в класному колективі, родині, потреба в друзях, спілкуванні), психологічному (емоційно-вольова сфера, особистісний розвиток) та духовному (морально-етична сфера: духовність, культура поведінки, життєві принципи та цінності).

 

  1. Вправа «Модель здоров’я» (20 хв.)

Мета: надати можливість учасникам відчути важливість здоров’я та необхідність дбайливого і відповідального ставлення до нього.

Психолог: - Я пропоную вам об’єднатися у три групи. Кожна група працює над створенням власної моделі здоров’я за допомогою малюнків, слів, вирізок із журналів. Тобто, як по-вашому повинна виглядати ідеально здорова людина?

Обговорення: - Які фактори, на вашу думку, найбільше впливають на створену вами ідеально здорову людину?

 

  1. Вправа «Фактори, що сприяють здоров’ю» (5-7 хв.)

Мета: довести учасникам заняття про важливість способу життя.

Психолог: - Зараз кожному з вас я пропоную 4 стікери: рожевий – під №1, жовтий – під №2, зелений – під №3 і синій – під №4. Ваше завдання: прорангувати важливість впливу на наше здоровя таких чинників як спадковість, рівень медицини, екологія та спосіб життя. Свою думку висловіть за допомогою стікерів, наклеївши їх у відповідному рядку на плакаті.

Обговорення: - Які фактори найбільш впливові?

  • Чому ви так думаєте?

Висновки: за даними наукових досліджень щодо вагомості впливу тих чи інших факторів на здоров’я людини І місце посідає «спосіб життя» (50%), ІІ – «спадковість» та «екологія» (по 20%) і на ІІІ місці – «рівень медицини». Отже, наше з вами здоров’я в більшій мірі залежить від того, який спосіб життя ми ведемо.

 

  1. Вправа-руханка «Встаньте ті, хто…» (3 хв.)

Мета: зняти м’язову напругу, сприяти емоційній рівновазі, підтримувати позитивну атмосферу.

Психолог: - Зараз я буду проговорювати речення-пропозиції, а ви відповідно до виконання вами цих пропозицій встаєте і міняєтеся місцями. Отже, встаньте ті,

  • хто вранці і ввечері чистить зуби;
  • хто їсть сухарики і чіпси;
  • хто робить ранкову зарядку;
  • хто займається спортом;
  • хто любить подорожувати;
  • хто читає лежачи;
  • хто вживає вітаміни;
  • хто п’є пиво;
  • хто вранці завжди снідає;
  • хто палить і т.д.

 

  1. Вправа «Шлях здорового способу життя» (10 хв.)

Мета: усвідомлення учасниками, що таке здоровий спосіб життя, в яких діях і в якій поведінці він полягає.

Психолог: - ЗСЖ – це не якесь абстрактне поняття, а низка певних конкретних дій, здійснюючи які кожен з нас піклується про своє здоров’я. Ваше завдання – написати на вирізаних кольорових «слідах» дії або приклади поведінки, які на вашу думку сприяють здоровому способу життя і приклеїти їх на плакат «Шлях здорового способу життя».

Кожен учасник коротко обґрунтовує свою думку.

 

  1. Рефлексія (5 хв.)

Мета: підвести підсумки заняття, усвідомити значення отриманих знань та вмінь для себе, свого особистого життя.

Учасники по черзі висловлюють свої думки щодо очікувань, сподівань, роблять висновки.

Категорія: Новини школи | Переглядів: 57 | Додав: kabinet_informatyky | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: