ПРОВІДНА ІДЕЯ
ДОСВІДУ:
•
Один із основних напрямів
діяльності школи – це створення цілісної скоординованої системи з виявлення,
розвитку, підтримки і стимулювання здібних дітей і талановитої молоді.
•
Переосмислення і переоцінка
досвіду, нового розуміння цінностей освіти, створення нової моделі
конкурентоспроможного випускника школи І, ІІ, ІІІ ступенів.
АКТУАЛЬНІСТЬ
ДОСВІДУ:
•
Створення умов для
самореалізації учнів, розвитку їхніх здібностей, обдарувань, випробування сил
та отримання досвіду особистих досягнень у різних видах урочної та позаурочної
діяльності.
•
Спрямування діяльності
педагогічного колективу на виховання високоморальної особистості.
•
Визначення та реалізація
основних педагогічних умов та шляхів підвищення ефективності розвитку творчої
особистості, формування її художньо-естетичної культури в системі діяльності
Малої академії мистецтв та ремесел.
•
Активне формування
інноваційного стилю діяльності керівників МАНМР, цілеспрямоване удосконалення
освітньо-виховного процесу, сприйняття цінностей нового педагогічного мислення.
•
Нормативно-правове забезпечення
інноваційних форм діяльності, готовності педагогічних працівників брати участь
у реалізації змісту позаурочного педагогічного процесу.
МІСІЯ ШКОЛИ – ЦЕ
ЦІННІСНІ ОРІЄНТИРИ НАВЧАЛЬНОЇ ЗАКЛАДУ
Педагогічний колектив вирішив,
що місія школи, враховуючи соціальне замовлення на випускника школи, –
формування та розвиток людини, здатної орієнтуватися в життєвому просторі,
здатної жити в ринкових відносинах, професійно орієнтовану, інтелектуально
розвинену, національно свідому, виховану, життєво компетентну. Досягнення рівня
життєвих компетенцій та функціональної грамотності педколектив вбачає як
загальне завдання і принциповий результат діяльності всієї школи. Достатнього
рівня компетентностей повинні досягти випускники профільних класів, при цьому
їх рівень для різних класів буде різним і складатиметься із полікультурної,
соціальної, оздоровчої, комунікативної компетентностей. Таким чином,
педагогічний колектив вважає, що в сучасному суспільстві школи повинна стати
гарантом інтелектуального, духовного, фізичного розвитку вихованців. Вона
повинна задовольняти різнобічні запити дітей, забезпечувати корекційну роботу,
здійснювати компетентно орієнтований підхід у навчанні та вихованні.